Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

“Άμεση Δημοκρατία”: Ως απατηλή,... ωφείλει να απατά.

Εις το κείμενο αυτό τίθεται ένα απλό ζήτημα:
Αυτοί που παραβιάζουν την δημοκρατία εξαπατώντας τους άλλους, δεν είναι δημοκράτες.
Ούτε αυτοί που τους ανέχονται ή/και τους συγκαλύπτουν.
Εάν, όλοι αυτοί, αυταποκαλούνται “αμεσοδημοκράτες” τότε οι (αυταποκαλούμενοι ως) “αμεσοδημοκράτες” δεν είναι δημοκράτες και είναι απατεώνες ή, συνένοχοι απατεώνων.
Όσοι διαφέρουν ας το δηλώσουν εμπράκτως διαφοροποιούμενοι από τους απατεώνες ή/και, ας φροντίσουν διά να τους συμμορφώσουν.
Πρώτη προϋπόθεση η δημόσια ομολογία της απάτης.
Ποίας απάτης;;;
Αυτής που θα αποκαλυφθεί εδώ:
...
Σημείωση: Το θέμα θα είναι κοπιαστικό... Έτσι γίνεται, συνήθως, με τις απάτες: Εύκολα γίνοντα, δύσκολα αποκαλύπτονται και δυσκολότερα αποδεικνύονται... Αλλά, είναι δημοκρατικό μας καθήκον... -Ποίος έχει αντίρρηση;;;
...
Ένας άνθρωπος (όπως ο γράφων, ο Αλεξίνοος) ο οποίος υπερασπίζεται (μετά πολλών βασάνων) το δικαίωμα του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι, πρέπει να το υπερασπίζεται για όλους. Ακόμη και για εκείνους που το καταπολεμούν όπως είναι οι “αμεσοδημοκράτες” (βλέπε τις θέσεις τους για τα κόμματα, τα σωματεία κτλ).
Αυτός ο άνθρωπος, λοιπόν, δεν θα μπορούσε, να θεωρεί καταδικαστέα την λειτουργία της “Θεματικής Ομάδας της Άμεσης Δημοκρατίας” - παρά το γεγονός ότι ...την εχθρεύεται. Αντιθέτως, θα την θεωρούσε θεμιτή, έστω, και αν δεν είναι ψηφισμένη από την Συνέλευση της Πλατείας Συντάγματος.
Αυτό όμως είναι άλλο και, άλλο, η ομάδα αυτή, να εξαπατά την ίδια την Συνέλευση, και να την χλευάζει, λέγοντάς της “κατάμουτρα” ότι έχει ψηφίσει κάτι το οποίο δεν εψήφισε.
Άλλο είναι να παρουσιάζονται, κάποιες προτάσεις, ως προτάσεις μίας ομάδας πρωτοβουλίας και άλλο να παρουσιάζονται, με το (ψευδές) κύρος μίας ομάδας που δήθεν εκπροσωπεί την Συνέλευση δι' αποφάσεώς της. Εάν μάλιστα αυτό επεκτείνεται και, η ομάδα αυτή, εμφανίζεται σαν να εκπροσωπεί, όλη την Πλατεία,... όχι μόνο την “Κάτω” αλλά και την “Πάνω”... και, τελικά,... όλη τη χώρα... Αυτό είναι το λεγόμενο “καπέλο”.
Αυτό συνδυάζεται με τους (επίσης, ψευδείς) ισχυρισμούς τους σχετικούς με την δήθεν αποφασισμένη φόρμα των εντύπων του ...“Χαλιφάτου του Συντάγματος”. Εννοούμε τον θυρεό με τον ...φαύλο κύκλου (αυτόν, με τα βελάκια) και το λογότυπο: “Άμεση Δημοκρατία Τώρα”, πάνω και κάτω του χαρτιού. Το “Τώρα” στο λογότυπο, μετατρέπεται σιγά-σιγά σε “Παντού”. Όλα αυτά δείχνουν μία καθεστωτική αντίληψη, η οποία (αρχίζει να) λαμβάνει και μέτρα διά την περιφρούρησή της από τους ...κακούς, όπως η απομάκρυνση ή, “εξοστρακισμός” παντός διαφωνούντος... (αναμένεται παραπομπή).
Περί αυτών, θα ομιλήσουμε εν καιρώ...
Προς το παρόν, προτίθεμαι να αποδείξω ότι η “Θεματική Ομάδα της Άμεσης Δημοκρατίας” δεν είναι μόνον ασύστατη αλλά και ...“απαγορευμένη”... Εμ βέβαια, αφού η μόνη Συνέλευση που ασχολήθηκε με πρόταση για την σύστασή της αποφάσισε: “ΚΑΤΑ”. Αυτό ευρίσκεται εις τα Πρακτικά της Συνέλευσης της Πλατείας Συντάγματος της 3/7/2011.
Λοιπόν, ας αρχίσουμε:
<<
6. Πρόταση για σύσταση θεματικής ομάδας άμεσης δημοκρατίας ΚΑΤΑ
Είναι, δε διαφωτιστική η επόμενη πρόταση:
7. Πρόταση για καταγγελία της λειτουργίας της θεματικής για την πολιτική (επισυνάπτεται) ΚΑΤΑ
>>
(Διατηρώ την στίξη για να δουλεύει το “search”.)
Ας επιμείνουμε λίγο εδώ, διότι εξηγούνται πολλά πράγματα:
Οι “αμεσοδημοκράτες” μετείχαν στην “Θεματική Ομάδα της Πολιτικής” μέχρι που καταψηφίστηκε το κείμενο που είχαν συνδιαμορφώσει. Τότε απεχώρησαν καταγγέλλοντας εκείνους που δεν απεχώρησαν... Εν συνεχεία ένας από αυτούς (ο Μάνος) ανακοίνωσε στην Συνέλευση ότι η “Θεματική Ομάδα της Πολιτικής” αυτοδιαλύθηκε... Αυτό το (δι)έπραξε την ίδια στιγμή που η “Θεματική Ομάδα της Πολιτικής” συνεδρίαζε και το εγνώριζε διότι συμμετείχε εις αυτήν και είχε αποχωρήσει μόλις πριν από την ανακοίνωση που έκαμε... Τέτοια ωραία...
Αυτό όμως, δεν αρκούσε στους “αμεσοδημοκράτες”...: Συκοφάντησαν ένα κόμμα ότι τους καπέλωσε. Αυτό δεν το έκαμαν μόνον για να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους να ψηφιστεί το δικό τους (“αμεσοδημοκρατικό”) κείμενο αλλά και - επ' ευκαιρία - διά να εκπληρώσουν το χρέος τους που είναι η αρνητική στοχοποίηση των κομμάτων. Εξ άλλου έπρεπε να καθαρίζουν και το έδαφος πίσω τους... Εξ ου και πρότασή τους για την καταγγελία της λειτουργίας της “Θεματικής Ομάδας της Πολιτικής”, η οποία, βεβαίως, δεν ψηφίστηκε από την Συνέλευση. Αυτό όμως, δεν τους εμποδίζει να επαναλαμβάνουν διαρκώς: “Σας έχουμε καταγγείλει στη Συνέλευση”. Η καταγγελία περιλαμβάνει και τον γράφοντα (τον Αλεξίνοο) τον οποίο παρουσιάζουν ως ...“ουρά” της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, διότι δεν τους “κάθεται” καλά όταν, ένας που δεν είναι μέλος ή οπαδός ουδενός κόμματος, εξακολουθεί να λέγει ότι η απαγόρευση των κομμάτων είναι ολοκληρωτισμός, όποιο και να είναι το πρόσχημα...
Επί της ουσίας, αυτοί που λέγουν ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έφερε το πούλμαν δια να ψηφιστεί το κείμενο που υπεστήριζε (και όχι μόνη), δεν έχουν παρά να δημοσιοποιήσουν τα δύο κείμενα, αυτό και το δικό τους, ώστε να δούμε ποίο απαιτούσε πούλμαν δια να ψηφιστεί και ποίο τους απλούς πολίτες που συμμετείχαν στην ψηφοφορία. Το αυτό έπρεπε να έχει πράξει και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ... Αλλά το θέμα μου δεν είναι το να δείξω την (εν γένει) αμέλεια(;!) της Αριστεράς (αρχίζοντας από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ). Αυτό φαίνεται από το προφανές γεγονός ότι μια χούφτα ασυνάρτητοι με ένα μέτριο μάνατζερ έχουν μετατρέψει την Πλατεία σε Χαλιφάτο τους. Το αν ενεργούν για λογαριασμό του κράτους (και όχι μόνον του ΠΑΣΟΚικού) δεν τους προσδίδει ικανότητες. Μάλλον αποδίδει ενοχή στην αριστερά για να μη πούμε συνενοχή.
...
Με όλα αυτά, ξεχαστήκαμε... Αλλά δεν είχε ξεχαστεί και η Συνέλευση... η οποία επειδή είχε σπαζ...οκεφαλιαστεί από τις καταγγελίες των “αμεσοδημοκρατών”, τους απαγόρευσε (ίσως κακώς...) να φτιάξουν την ομάδα τους...
Οι λεβέντες όμως, επανέφεραν το θέμα εις την Συνέλευση της επομένης ελπίζοντας ότι η διαφορετική σύνθεση θα τους ευνοήσει. Κυρίως ήλπιζαν ότι επειδή η συνέλευση ήταν ολιγομελής θα “φτουρούσαν” τα δικά τους κουκιά... Αλλά η συνέλευση απεφάσισε ότι, λόγω της ολιγοπληθείας, δεν μπορεί να είναι αποφασιστική...
Ιδού τα σχετικά, από την εν λόγω συνέλευση:
<<
Λόγω περιορισμένης μαζικότητας δεν θα παρθούν αποφάσεις .
Οι προτάσεις που (παρά την ολιγομέλεια) τέθηκαν:
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
1.μαζικοποίηση της πλατείας
2.πρόταση για πανελλήνιο δημοψήφισμα από τις λαϊκές συνελεύσεις
3.δημιουργία θεματικής ομάδας για την άμεση δημοκρατία
>>
...
Εδώ θα τελείωνε αυτή η μικρή ιστορία εάν ...το πείσμα των “αμεσοδημοκρατών”, μπορούσε να το συγκρατήσει η (υποτιθεμένη) εντιμότητά τους.
Σημείωση - Σοβαρή προειδοποίηση:
Παρακαλούνται οι αναγνώστες να επαληθεύουν την ακρίβεια των φράσεων που ακολουθούν τις παραπομπές, ώστε να επιβεβαιώνεται η αλήθεια των λεγομένων μου. Παρακαλούνται ακόμη να δηλώνουν ότι το έπραξαν εις το e-mail που θα ακολουθήσει. Έτσι θα αποτρέψουν τον (ενδεχόμενο) "Δαίμονα του Ίντερνετ" να δράσει διασκευαστικά επί των πρακτικών.
...
Κι' ενώ η “Θεματική Ομάδα της Άμεσης Δημοκρατίας” εξακολουθούσε ακάθεκτη να παρασκευάζει το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί από την κρατική προπαγάνδα διά να παρουσιάσει το ιδεολόγημα της “Άμεσης Δημοκρατίας” ως ...“παλλαϊκό αίτημα”, ένας συναγωνιστής ...πήγε και σκάλισε τα πρακτικά... Ήλθε, λοιπόν, στην Συνέλευση (η ημ/νία θα προστεθεί) και από του βήματος, κατήγγειλε την ακυρότητα της ομάδας αυτής... Οι φρονιμότεροι εκ της ομάδος απεχώρησαν, και οι λοιποί σιώπησαν εκτός ενός ο οποίος, μετά παρέλευση αρκετής ώρας, εδήλωσε:
Υπάρχει ψήφισμα της 5/7/2011.”
Το “ψήφισμα” αυτό το έφεραν γραμμένο την επομένη ημέρα, και δι' αυτού κατετρόπωσαν κάθε ...κακόβουλο συκοφάντη. Ας το δούμε, εν όσω παραμένει αμετάβλητο (επαναλαμβάνω την παράκληση: Επαληθεύστε το - ειδοποιήστε με, σχετικώς, εις το praktikahelp@gmail.com):
<<
Εγκριση για θεματικη συνελευση για άμεση δημοκρατία. Ψηφίστηκε.
>>
(Διατηρώ την ορθογραφία για να δουλεύει το “search”.)

Εάν κάποιος θελήσει να πιστέψει τον ισχυρισμό ότι, αυτό, συνιστά απόφαση δημιουργίας “Θεματικής Ομάδας για την Άμεση δημοκρατία” θα πρέπει να θεωρήσει ότι είναι ισοδύναμες οι δύο διατυπώσεις που ακολουθούν:
Α) Πρόταση για δημιουργία θεματικής ομάδας για την άμεση δημοκρατία (αυτές ήσαν οι διατυπώσεις της 3/7/2011 και 4/7/2011): Υπερψηφίστηκε.
Β) Έγκριση για θεματική συνέλευση για άμεση δημοκρατία. (Υπερ)ψηφίστηκε.

Η δεύτερη διατύπωση, είναι πολύ μυστηριώδης, αν δι' αυτής εννοείται η πρώτη...:
Εμ, βέβαια: Η συνέλευση μπορεί να ψηφίσει την δημιουργία μίας ομάδας... Την συνέλευση της ομάδας, την αποφασίζει η ομάδα... εκτός και αν η απόφαση αφορά μία και μοναδική συνέλευση της ομάδας αυτής (και όχι την συνεχή λειτουργία της). Αλλά, πάλι, πως να αποφασίσει την συνέλευση μίας ομάδας η οποία ακόμη δεν έχει δημιουργηθεί (αφού, δια της απόφασης αυτής, θα δημιουργηθεί;).
Κάθε νοήμων αντιλαμβάνεται ότι η δεύτερη διατύπωση αφορά την ίδια την Συνέλευση της Πλατείας. Μία συνέλευση η οποία όταν μεν είναι αποφασιστική (πράγμα σύνηθες) αυταποκαλείται απλώς “συνέλευση” (και όχι “αποφασιστική συνέλευση”) ενώ όταν δεν είναι αποφασιστική, αυταποκαλείται κατά τον τρόπον που, αυτό, να δηλώνεται και να δηλώνεται, ταυτοχρόνως, το περιεχόμενό της (επί του οποίου δεν θα ληφθούν αποφάσεις). Έτσι λέγομε (π.χ.): “Διαβουλευτική”, ή/και “προδιαβουλευτική”, “ελεύθερης θεματολογίας” κτλ. Εάν, το θέμα της, είναι συγκεκριμένο (χωρίς αποφασιστικές ψηφοφορίες επ' αυτού), ονομάζεται “θεματική”. (Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος διά τον οποίο, οι “θεματικές ομάδες”, αποκαλούνται έτσι: Δεν αποφασίζουν αλλά, προτείνουν στην συνέλευση.) Εάν το εξεταζόμενο θέμα της συνέλευσης προβλέπειαπαιτεί ενημέρωση ή/και διαβούλευση η θεματική αυτή συνέλευση, δηλώνεται καταλλήλως.
Και, πράγματι, η θεματική συνέλευση που θα πραγματοποιείτο δύο ημέρες μετά την συνέλευση εις την οποία ψηφίστηκε το ψήφισμα που επικαλούνται οι λεβέντες “αμεσοδημοκράτες” ήταν η εξής (επαναλαμβάνω την παράκληση: Επαληθεύστε το - ειδοποιήστε με, σχετικώς, εις το praktikahelp@gmail.com):
<<

Ημέρα Λαϊκής Διαβούλευσης: Η Άμεση Δημοκρατία και το Σύνταγμα

Υποβλήθηκε από syntagma την Τρί, 05/07/2011 - 21:54.
Υλοποιώντας την απόφαση της Λαϊκής Συνέλευσης της Πλατείας Συντάγματος (18-6-11) οργανώνουμε 2η Ημέρα Λαϊκής Ενημέρωσης και Διαβούλευσης σχετικά με την Άμεση Δημοκρατία και το Σύνταγμα. Η σχετική ομάδα εργασίας ανακοινώνει ότι: Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την
Πέμπτη 7 Ιουλίου στις 19:30 στην Πλατεία Συντάγματος.
Συμμετέχουν, ως ομιλητές:
Ο Χρήστος Γραμματίκας, εκδότης
Ο Περικλής Κοροβέσης, συγγραφέας-δημοσιογράφος
Ο Μιχάλης Λιανός, καθηγητής Κοινωνιολογίας (Université de Rouen- Haute Normandie)
Η Ματίνα Παπαχριστούδη, δημοσιογράφος
Ο Κωστής Τριανταφύλλου, συγγραφέας
>>

Παρένθεση:
Η διατύπωση: “Θεματική Συνέλευση”, σε παρόμοιες περιπτώσεις, είναι συνήθης εις τα πρακτικά της Συνέλευσης της Πλατείας: Ενδεικτικό παράδειγμα, αυτό που ακολουθεί (επαναλαμβάνω την παράκληση: Επαληθεύστε το - ειδοποιήστε με, σχετικώς, εις το praktikahelp@gmail.com):
<<
2.
Πρόταση της Ομάδας Εργαζομένων-Ανέργων για Θεματική Συνέλευση
(εγκρίθηκε από τη Λαϊκή Συνέλευση)
Προτείνουμε την Τρίτη 19/7, θεματική συνέλευση της πλατείας Συντάγματος στις 9μμ με θέμα:
Ταξική οργάνωση ενάντια στη κρίση και μορφές δράσης.
>>
Οι ομοιότητα μεταξύ αυτής της διατύπωσης (“...για Θεματική Συνέλευση”) και του επίμαχου ψηφίσματος είναι αποστομωτική διά κάθε ψευδόμενο...
Τέλος της παρένθεσης.

Κατόπιν όλων αυτών, λύεται το μυστήριο της διατύπωσής του επίμαχου ψηφίσματος αλλά, παραμένει μυστήριο το πως, αυτή την διατύπωση, την επικαλούνται οι “αμεσοδημοκράτες” ως απόφαση δημιουργίας της “Θεματικής Ομάδας Άμεσης Δημοκρατίας”...
Ίσως να προσδοκούν ότι θα υπάρξουν ορισμένοι οι οποίοι, προκειμένου να μην παραδεχθούν ότι εξαπατήθηκαν θα εξακολουθήσουν να προσποιούνται ότι τους πιστεύουν... κατά την σχηματοποιημένη “θεωρία” που ακολουθεί:
Ο απατεών προσδοκά ότι ο εξαπατηθείς θα προτιμήσει να υπερασπιστεί την εξαπάτησή του αντί να παραδεχθεί ότι εξαπατήθηκε.
Ο εξαπατημένος, συνήθως, εχθρεύεται αυτόν που αποκαλύπτει την απάτη και όχι τον απατεώνα - εκτός και αν είναι ώριμος και θαρραλέος.
Ενίοτε, η έλλειψη ωριμότητας και θάρρους του εξαπατημένου, μεταμφιέζεται σε εμπιστοσύνη επιδεικνυομένη προς τον απατεώνα.
...
Αυτά, βεβαίως, ...όποιος θέλει τα παραδέχεται. Και όποιος θέλει, μπορεί να δηλώνει ότι πιστεύει πως το εν λόγω ψήφισμα αφορά την δημιουργία της “Θεματικής Ομάδας Άμεσης Δημοκρατίας”... -“Δικαίωμά του, ρε αδερφέ...”
Ε, λοιπόν, θα αποδείξω ότι ουδείς νοήμων έχει το δικαίωμα” αυτό... ήτοι ότι, εάν το επικαλείται, παραπείθει ...εαυτόν και αλλήλους...
...
Κατ' αρχήν εκτός από τα ψηφίσματα της 5/7/2011, υπάρχουν και τα πρακτικά της αυτής ημέρας
Ας τα δούμε (επαναλαμβάνω την παράκληση: Επαληθεύστε το - ειδοποιήστε με, σχετικώς, εις το praktikahelp@gmail.com):
<<

Ανακοίνωση ότι θα κάνουμε απολογιστική σήμερα και την Παρασκευή (όχι Πέμπτη όπως είχαμε ψηφίσει) γιατί την Πέμπτη είχε οργανωθεί θεματική συνέλευση.
...
Θέμα συνέλευσης: Απολογισμός κινήματος.
>>

Άρα το θέμα της Συνέλευσης, ήταν προσδιορισμένο και εντελώς διάφορο από οτιδήποτε σχετικό με δημιουργία ομάδων. Εξ άλλου, σε όλο το κείμενο των πρακτικών, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά σχετική με την δημιουργία “Θεματικής Ομάδας Άμεσης Δημοκρατίας”. Αντιθέτως αναφέρεται ρητώς ότι: “είχε οργανωθεί θεματική συνέλευση”. Αυτή, είχε ως θέμα την Άμεση Δημοκρατία. Την έγκριση αυτής της διοργάνωσης αφορούσε το επίμαχο ψήφισμα. Και ιδού ο λόγος:
Ας θυμηθούμε κατ' αρχήν το ψήφισμα (το έχουμε ήδη αναφέρει):
Β) Έγκριση για θεματική συνέλευση για άμεση δημοκρατία. (Υπερ)ψηφίστηκε.
Αυτό, μας κάμνει να σκεφθούμε ότι κάτι ...είχε μεσολαβήσει, κάτι όχι απολύτως μέσα στα προδιαγεγραμμένα πλαίσια και έπρεπε να εγκριθεί...:
Πράγματι, είχαν επέλθει δύο αλλαγές, σε σχέση με τα προαποφασισμένα, που είχαν προκαλέσει κάποιες απαιτήσεις εξηγήσεων:
Η πρώτη ήταν η μεταβολή της ημερομηνίας και η δεύτερη η αλλαγή ορισμένων ομιλητών. Ήτοι:
Η αρχική ημερομηνία ήταν η 4/7/2011 και όχι η 7/7/2011.
Οι ομιλητές δεν ήταν αυτοί που αναφέραμε προηγουμένως αλλά, κάποιοι άλλοι.
Ας δούμε τα πρακτικά της 27/6/2011 (επαναλαμβάνω την παράκληση: Επαληθεύστε το - ειδοποιήστε με, σχετικώς, εις το praktikahelp@gmail.com):

<<

2.Ανακοίνωση για δεύτερη ημερίδα για την «άμεση δημοκρατία» τη Δευτέρα 4 Ιουλίου.
Μετά από απόφαση της Λαϊκής Συνέλευσης, θα πραγματοποιηθεί δεύτερη ημερίδα για την Άμεση Δημοκρατία. Η ομάδα εργασίας αποφάσισε η ημερίδα εκτός απροόπτου να πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 4 Ιουλίου. Οι ομιλητές στους οποίους κατέληξε η κουβέντα είναι οι :
Amy Goodman
Κώστας Τριανταφύλλου
Μιχάλης Λιανός
Σπύρος Μαρκέτος
Ματίνα Παπαχρηστούδη
>>
Η διαφορά είναι ότι αντί των Amy Goodman και Σπύρου Μαρκέτου, τελικώς, (όπως ήδη αναφέραμε) προσήλθαν οι Χρήστος Γραμματίκας και Περικλής Κοροβέσης.
Δεν θέλουμε να υπονοήσουμε ότι αυτές οι δύο διαφοροποιήσεις είναι ...ύποπτες ή, υποκρύπτουν κάποια σκοπιμότητα... αλλά, βεβαίως, έπρεπε να εγκριθούν. Εάν λοιπόν η “ Έγκριση για θεματική συνέλευση για άμεση δημοκρατία” αφορά την δημιουργία της “Θεματικής Ομάδας Άμεσης Δημοκρατίας”, οι προηγούμενες διαφοροποιήσεις, απομένουν χωρίς έγκριση... Έ, αυτό είναι λίγο χοντρό για να το καταπιούμε αμάσητο... Δηλαδή, να ενοχοποιείται η ομάδα διοργάνωσης της ημερίδας (εσπερίδας) ότι ενεργεί άνευ εγκρίσεως μόνο και μόνο προς χάριν των λαθροχειριών των “αμεσοδημοκρατών”...
...
Συμπέρασμα:
Οι κατεργάρικοι ισχυρισμοί των “αμεσοδημοκρατών”, μας δίδουν την ευκαιρία να εξασκήσουμε την αποδεικτική μας ικανότητα. Άρα, πρέπει να τους ευχαριστήσουμε. Εάν αυτοί δυσαρεστούνται... “ξύδι” (όπως λέγει και ο λαός).

7 σχόλια:

  1. Γιώργο, καλησπέρα είμαι ο Πολύκαρπος.
    Επιφυλάσσομαι να μελετήσω το κείμενό σου , στο οποίο πρόλαβα να ρίξω μόλις μια ματιά.
    Δύο παρατηρήσεις. Πρώτον, δεν μπορεί να αποχώρησαν οι σώφρονες και έμειναν οι άφρονες. Είναι γενίκευση και μάλιστα σύμφωνα με όσα εσύ θέτεις ως κριτήρια.
    Δεύτερον, όσο αφορά την θεματική πολιτικής συνέβη όσα περιγράφω στον σύνδεσμο πιο κάτω. Γνωρίζει ότι είμαι παντελώς ανεξάρτητος και αυθόρμητα ενεργών στα πεπραγμένα της πλατείας και η παρουσία μου είναι έντιμη όπου και να συμμετέχω (άρα δεν δέχομαι μομφές έστω και έμμεσα μέσω γενίκευσης.
    Τι έγινε στην θεματική πολιτικής εδώ: http://kopria.blogspot.com/2011/06/blog-post_25.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύκαρπε, γειά σου.
    Δεν θα είχα μαμμία αντίρρηση να παραδεχθώ ότι ο τρόπος που περιγράφεις τα πράγματα, ως προς το πλήθος και το είδος των συμετεσχόντων στις συνελεύσεις της “Θεματικής Ομάδας της Πολιτικής” είναι ορθότερος εκείνου διά του οποίου θα τα περιέγραφα εγώ... Διότι, εγώ, προσέχω τις πολιτικές απόψεις και τα πρόσωπα που τις υποστηρίζουν και όχι τις “φάτσες” εκείνων που τις ψηφίζουν.
    Νομίζω όμως ότι, πλέον ορθή, είναι η παρατήρηση που διετύπωσε στην Συνέλευση της Πλατείας, ένας, ο οποίος είχε έλθει προσφάτως στις συνελεύσεις μας. Είπε, λοιπόν, επί λέξει:
    “Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί μία ομάδα καταγγέλλει μία άλλη ομάδα επειδή είναι ομάδα...”
    Εγώ, δεν τάσσομαι, γενικώς, ...υπέρ του “χαμένου”. Εάν μία εκ των ομάδων είχε επιτύχει μεγαλύτερη κινητοποίηση, με γειά της με χαρά της. Το αυτό ισχύει και για την άλλη, την “χαμένη”... και δεν είναι σωστό να καταγγέλλει, εκ των υστέρων, μία διαδικασία που την είχε επικυρώσει δια της ίδιας της της παρουσίας.
    Ας δούμε όμως λίγο την ουσία:
    Καταδικάζουμε (όλοι μας) το φαινόμενο να ψηφίζουν κάποιοι ένα κείμενο το οποίο δεν κατανοούν... Αυτούς τους ονομάζουμε “κουκιά”.
    Το κείμενο που καταψηφίστηκε (των, εν συνεχεία, καταγγελλόντων) είχε ως τίτλο:
    “ΤΕΡΜΑ Η ΑΠΑΘΕΙΑ – ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”
    Ουδείς γνωρίζει τι είναι η “Άμεση Δημοκρατία” δηλαδή σε τι διαφέρει από την “Δημοκρατία την σκέτη”. Ακόμη και σήμερα, μετά από τόσο καιρό, οι “αμεσοδημοκράτες” μας λέγουν ότι δεν την ορίζουν για να μη περιορίσουν την φαντασία (διάβαζε: “φαντασίωση”).
    Τί εψήφισαν, λοιπόν, εκείνοι που το έπραξαν;
    Τί αντιλαμβάνονται από την καταληκτική φράση:
    “επαναδιαπραγμάτευση ολόκληρης της πραγματικότητας”.
    Ποίος, εκτός ορισμένων “μιλημένων”, ποίος απλός δημοκράτης θα ψήφιζε ένα κείμενο που απαιτεί την κατάργηση των κομμάτων όταν γνωρίζει ποία καθεστώτα καταργούν τα κόμματα;
    Γι' αυτό λέγω ότι, μάλλον, το κείμενο της Α.Κ. και των άλλων, απαιτούσε κάποιο πουλμανάκι με κουκιά προκειμένου να ψηφιστεί και όχι το κείμενο που υπεστήριξε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ (και όχι μόνη). Διότι απλούστατα, το κείμενο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ήταν έτσι διατυπωμένο που να επιτυγχάνει αυτόν τον στόχο. Εκείνοι το έκαμαν να υπερψηφιστεί ήταν, κυρίως, οι τυχαίως παρευρισκόμενοι, και όχι οι διαρκώς συμμετέχοντες. Κοντολογίς, ο “λαός”. Διότι δεν νομίζω να πιστεύεις ότι οι σχεδόν 90 ψήφοι που πήραν μαζί τα δύο κείμενα (και, ως προς αυτά, όποιος εψήφισε το ένα δεν εψήφισε το άλλο) ήταν ψήφοι προερχόμενοι μόνο από τα μόνιμα μέλη της ομάδας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα απαντήσω μόνο επί της ουσίας που είναι η ερώτησή σου "ποιά καθεστώτα καταργούν τα κόμματα".
    Στην Δημοκρατία τα κόμματα ως φορείς επανεκλογής, εναγκαλισμού και αλώσεως του δημοσίου και επαγγελματικώς εκπροσώπησης της "ορθής" ιδεολογίας δεν δύναται να υπάρχουν στην Δημοκρατία. Περαιτέρω ανάλυση εδώ: http://kopria.blogspot.com/2011/08/blog-post_495.html
    και στα φασιστικά-ολοκληρωτικά καθεστώτα (μέσα σε αυτά και πολλά δήθεν σοσιαλιστικά του υπαρκτού σουρεαλισμού της ΕΣΣΔ)που απαιτούν α.απόλυτη προσαρμογή του ανθρώπου στην ιδεολογία-μοντέλου β. υποχρεώνουν σε καθοδήγηση γ. είναι μονοκομματικά
    αυτά είναι τυραννικά καθεστώτα
    τα κοινοβουλευτικά-εκπροσωπευτικά-αντιπροσωπευτικά είναι ολιγαρχικά.
    Επίσης σου υπενθυμίζω ότι ίσως προτάσεις σαν τη δική μου που μετατρέπει το σύστημα σε υβριδικό ( http://kopria.blogspot.com/2011/07/blog-post_5057.html ) ίσως είναι εφικτά όσο αφορά την αποδοχή τους από την κοινωνία και την δυνατότητα άμεσης εφαρμογής, παρόλα αυτά είναι πολύ (πιο) πιθανό να απαξιωθούν από τους υπάρχοντες μηχανισμούς των κομμάτων που στην Ελλάδα έχουν πνίξει τα πάντα.
    Παρακάτω, οι μομφές και οι κατηγορίες που βασίζονται στην γενίκευση εμπίπτουν στο ίδιο σκεπτικό για το οποίο εσύ κατηγορείς τους άλλους. Προσωπικά σε αυτούς που συμμετέχουν ως πρόσωπα (με την Γιανναρική έννοια) τους εξετάζω ως ξεχωριστά. Τις συλλογικότητες τις εξετάζω σύμφωνα με την επιδίωξη της συλλογικότητας, όταν είναι έντιμη και ξεκάθαρη η παρουσία της. Όταν εμφανίζεται κρυφίως τότε αλλάζουν τα πράγματα.
    Τέλος, όλων μας τα κίνητρα - όπως και οι πράξεις μας - είναι υπό τον έλεγχο όλων των άλλων. Βασική αρχή της Δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύκαρπε,
    η φράση μου είναι:
    “...όταν γνωρίζει ποία καθεστώτα καταργούν τα κόμματα.” Εννοείται ο λαός. Ο λαός δεν έχει γνωρίσει άλλα καθεστώτα που καταργούν τα κόμματα εκτός από τα φασιστικά ή, τα (υπο)φασιστοειδή... Άρα, δεν γενικεύω...
    Τώρα ως προς την γενίκευση:
    Δεν την θεωρώ σφαλερή. Πρόκειται για την (επιστημονική) διαδικασία εύρεσης του κοινού γένους διαφόρων ειδών. Αυτή, κρίνεται για την ορθότητα ή/και για την καταλληλότητά της. Π.χ.:
    Φίδι, άλογο: Σπονδυλωτά: Ορθή.
    Σαύρα, σκουλίκι: Σέρνονται στη γη: Σφαλερή... αλλά, για ποιόν; Για τον βιολόγο ή, για την κότα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξεχνάς ότι τα κομμουνιστικά καθεστώτα, που θέλουν να εφαρμόσουν το ΚΚΕ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ είναι ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ, δηλαδή χωρίς κόμματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύκαρπε,
    ενίοτε, “ό,τι θυμάμαι χαίρομαι”... αλλά σπανίως θυμάμαι ό,τι χαίρονται οι άλλοι...
    Ποίο λόγο είχα να θυμηθώ τον τρόπο με τον οποίο εννοούν την Δημοκρατία της Εργατική Τάξης τα διάφορα κόμματα;;;
    Λέγω απλώς ότι η κατάργηση των κομμάτων είναι ολοκληρωτισμός και ότι, εάν η (ψευδ)ιδεολογία της λεγομένης “Άμεσης Δημοκρατίας” προϋποθέτει την κατάργηση των κομμάτων, είναι ολοκληρωτική...
    Και επειδή - για να μιλάμε με όρους πιο πολιτικούς - το πολίτευμα που έχουμε τώρα είναι η “Δικτατορία της Αστικής Τάξης”, το σύνθημα “Άμεση Δημοκρατία Τώρα” μεθερμηνεύεται σε “Άμεση Δικτατορία της Αστικής Τάξης, Τώρα”...
    “Ένα κι' ένα κάνουν δυό”...

    ΑπάντησηΔιαγραφή